ZARA

Superskön och enkel liten klänning i en härlig puderrosa färg jag fick med mig hem från jobbet häromdagen, kommer nog att användas flitigt i sommar!
Dagens planer blev ändrade ungefär en minut efter inlägget jag skrev imorse, Hilda blev tvungen att sticka iväg till jobbet då de hade personalbrist idag, så jag fick tillbringa min lediga söndag alldeles ensam här hemma. Mycket har inte blivit gjort, men nu har vi tvättid, så jag ska kila ner i tvättstugan och dra igång några maskiner. Efter det ska jag gå och träna en sväng innan jag ska slå mig ner vid symaskinen och invänta att Hilda ska komma hem med hårfärg!
EVAN

Kommentarer
Postat av: Arash

kallt på taket? ;)

2010-05-06 @ 22:01:07
Postat av: evan

haha

2010-05-06 @ 23:07:57
URL: http://evhiki.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0