15.34



Nu sitter jag och plockar med en massa kvitton och försöker leta fram allt jag behöver. Min kamera måste lämnas in då den inte längre går att starta, fakturor ska betalas, ring ska hämtas, mat ska lagas.. Idag var den enda dagen jag var ledig den här veckan så nu måste allt fixas! Vi har ju även morsdag på Söndag vilket inte får glömmas bort!
Igår mötte vi upp Anja och Sara på Salong Moscow och drack champagne och annat gott innan vi tog en sväng förbi Flickrummet, där vi träffade Maja och tillsist en sväng förbi Laroy. Får se om Evis lägger in någon bild senare, jag slänger in en från senast när kickan var här och jag jobbade på collage! Nu ska jag återgå till min to-do-list ( jag tar efter dig evan;) )

HILDA

Kommentarer
Postat av: elin

vart är dit svartvita linne ifrån? det var jättefint :)

2010-05-27 @ 18:16:17
URL: http://livingwithelin.blogg.se/
Postat av: becca

Sniggingar :)

2010-05-27 @ 23:37:36
URL: http://rebfre.se

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0