busy thursday



Dagen började med att jag mötte upp Anja för att svänga förbi Frey Wille. Vi fick med oss en varsin liten katalog så vi skulle kunna välja ut vilken modell på ring vi vill ha. Har dock som vanligt beslutsångest och har inte haft mycket tid alls att tänka på vad jag ska välja. Efter chailatten vi tog i solen så gick jag en liten runda på stan innan det var dags att traska bort till jobbet. Sedan har det varit full rulle och jag var inte hemma fören vid halvtolv tiden. En annan fick ju jobba medan Gila och Evan roade sig! Nu är det strax sovdags, är lite småsugen att åka till jobbet till nio imorgon även fast jag är ledig.. Kalla mig knäpp, men det bjuds på frukost imorgon och jag gillar våra fredagsmöten! Har nästan jobbat alla fredagar så det känns lite småkonstigt att missa mötet.

sleep tight,
HILDA

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0