17maj

Idag har jag tagit igen en massa sovtimmar igen, känns som att det har blivit en standard varje gång man blir ledig.. Helgen har gått fort, men har varit riktigt bra! I lördags efter jobbet åkte jag ut till Elin som äntligen kommit hem från Australien, hängde först hemma hos henne ett tag tillsammans med några andra vänner innan vi åkte vidare mot Jakobsberg och gick ut på MP. Jag vet inte riktigt vad jag tyckte om stället i sig, men jag hade iaf riktigt kul med Elin och Hanna ända fram tills det stängde vid tre och det var dags att ta nattbussen hem mot staden.
Efter att sen bara sovit ett par 3timmar gick jag sedan upp för en planerad frukost med Arash innan jobbet, men då han vaknade av att jag ringde fick det bli efter jobbet istället (hrfm!), haha.
Däckade i soffan igår strax efter tio och sov oavbrutet ända fram till tio idag. Hilda är tillbaka i huvudstaden och kom hem en sväng imorse innan hon började jobbet vid tolv, skönt att ha henne hemma igen! I övrigt har denna dag mest spenderats i solen, nu på eftermiddagen mötte jag upp Gila i Humlan och myste med lite saft och glass!
Nu väntar tvätten,
EVAN

Kommentarer
Postat av: Frida M

Aha okej, kavajen var iallafall grymt snygg!! Trodde dend var second hand först ;)

2010-05-18 @ 08:46:53
URL: http://lovelymi.blogg.se/
Postat av: becca

thanks :)



MYSIGT!!

2010-05-18 @ 20:25:35
URL: http://rebfre.se

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0