stress



Sitter just nu hemma hos gilet och myser med lite gott efter en lång dag på jobbet. Blev inte mycket sömn alls inatt då jag först kom hem väldigt sent och när jag väl kom i säng var jag irriterande pigg. Gårdagen var galen och stressad men åh vad jag gillart! Älskar när man har saker att göra hela tiden. Plåtningen var med Veronicas kompis som pluggar till fotograf, hans kompis som är fotograf samt stylar och sminkar lite och en till kille som assisterade. Hade fullt upp innan då jag skulle hinna umgås med mamma lite, vinka av henne, springa ärenden på stan innan vi körde presslån på Mango. Kom senare till plåtningen än planerat och kunde inte vara kvar lika länge som vi trott heller. Så den blev ganska kort men intensiv! Berättar mer om gårdagens händelser så fort jag har tid för nu ska jag ägna mig åt gila igen! 

ciao,
HILDA



Kommentarer
Postat av: monika

haha men tack söta du!

2010-03-13 @ 10:48:29
URL: http://monika.devote.se

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0