100330



hallå på er. Har blivit lite dålig uppdatering och det beror väl mest på att jag är så otroligt klantig! Igår när jag slutade jobbet och var på väg hem insåg jag att min hemmanyckel var kvar på jobbet. Larmat och låst som det var hade jag ingen möjlighet att ta mig in där igen utan att besvära någon, vilket jag inte ville. Så jag rinde lite skamset till Jade som tog emot mig med öppna armar, haha. Otroligt gullig familj förövrigt och jag blev riktigt bortskämd! Idag har jag jobbat mellan nio och halv åtta så ja känner mig välförtjänt av en ledig morgondag! Nu vet ni vart jag hållit hus i alla fall. slänger troligtvis in någon bild från mina whyred-fynd senare!

HILDA

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0