tonight

Jahopp, så blev det med min lediga dag.. Aleks ringde vid elva och frågade om jag kunde komma, så snäll som jag är hoppade jag in i duschen och for iväg för att lasta av dem i kassan. Massor som har gått och blivit sjuka nu verkar det som. Men jag ska inte klaga, det är bra med mer jobb, det blir mer pengar!
Efter jobbet tog jag en sväng förbi gymmet och tränade lite, minns knappt när jag tränade senast, så det var skönt att få det gjort..! Nu har jag hunnit vara hemma i ungefär 20 min och det är dags att rusa igen. Gila och Hilda har övertalat mig om att sömn är överskattat så ikväll ska vi ut - får se hur det blir att gå upp klockan åtta imorgon..
Ledsen för ett eventuellt otroligt tråkigt inlägg, haha. men en update är alltid en update!
EVAN

Kommentarer
Postat av: Bellezza

Jag älskar din blogg det är så bra :)

Kom gärna in och kolla min

Kram

2010-01-21 @ 11:54:26
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0