iskall, men en månad gladare!

Jag vet inte från vems blogg jag snodde bilden, och jag vet inte varifrån något kommer, tyvärr.. Men som jag gillar pälsvästen!

Det är något så i hästväg vad kallt det är ute, som min mor skule uttryckt sig! Vidrigt kallt, rent ut sagt! Nu är jag iaf inne i värmen efter en lång jobbdag och lite efterjobbetmat med Valeria, och hilda hade med sig sushi hem som Gila bjussat på, som jag ska glassa i mig, mumma!
Och guess what! Jg fick förlängt kontrakt idag!! Wihu! Faktum är att de faktiskt ville anställa mig på fast tjänst, men då huvudkontoret tyvärr promt har anställningsstopp egentligen, så fick jag nöja mig med en månad, så länge. Men ändå, det blir ju perfekt med tanke på min resa, jobb fram till 10 feb, sen thailand 20 feb..! Life is goood sometimes!
EVAN

Kommentarer
Postat av: luckeboi

Tycker du det är snyggt med hängslen? :)

2010-01-05 @ 23:25:32
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/
Postat av: kickan

så himla kul!!! Hör av dig när du vet hur du jobbar när jag kommer. Btw, typ exakt såna skor har vi på jobbet :P

2010-01-06 @ 00:20:32
URL: http://csundkvist.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0