14.20


Ett utav mina senaste kap.

Idag är en riktigt slapp dag och själv har jag inte gått upp ur sängen än, mer än att hämta lite godis och frukost. Hade tänkt ligga här hela dagen men nu börjar jag tänka om. Gilis ringde för en stund sen så det blir fika på NK efter hon slutat jobbet, älskar deras te! .. för att inte tala om deras foccacia och pressade juice! ah, dags för lite lunch för min del strax verkar det som. Är ganska sugen på att ta ett varv på stan med, men med tanke på att jag kommit hem med en eller flera shoppingpåsar de senaste gångerna jag gått på stan så borde jag inte.. Speciellt inte nu när en liten barcelona-trip kanske blir av inom en snar framtid, om jag får som jag vill! Nu är det dags att hoppa in i duschen för min del, ciao!

HILDA


Kommentarer
Postat av: Victoria

Tack tack :) Snygg klänning ;)

2010-01-18 @ 22:16:12
URL: http://victoriaboije.blogg.se/
Postat av: kickan

Barcelona? Tell me!

2010-01-19 @ 22:00:15

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0