allt för dig gila..

dags för en efterfrågad update, haha.
Jaha, då var det nytt år igen. Ändå känns inget annorlunda, som vanligt, förutom att man blir lite förvirrad när man ska skriva in datum i kassan när man öppnar den på morgonen.
Själva nyårsafton började vi iaf hemma hos oss. Kicki, bella och lisa kom upp, så vi + gila och hanna hade mysig middag på kvällen, otroligt gott, och åt jordgubbar och drack champagne till efterrätt, precis som man ska på nyår! sedan tog vi taxi till stan där vi firade tolvslaget utomhus med en riktig gruppkram!
Igår kände jag mig otroligt sliten, både hilda och jag satt med en varsin dator i knät hela dagen efter att tjejerna åkt hem och inte förrän vid fyra rykte jag upp mig för att åka och fika med arash. Vi hittade ett mysigt ställe på drottninggatan jag inte varit på förut, och vaniljlatten smakade himmelskt gott när jag var sådär härligt bakis! haha. Efter det gick vi och delade på en pizza, innan jag följde med honom och grabbarna på bio. De hade bokat in sig på Avatar och eftersom Victor inte skulle med snodde jag hans biljett! Jag har aldrig förut sett en film i 3D, så det var jättehäftigt! Det blev lite mer utav en upplevelse istället för ett vanligt biobesök, om man säger så.
Idag har både jag och hilda jobbat hela dagen lång och ikväll ska vi bara mysa och sova ikapp lite förlorade timmar, känns skönt! Kanske borde titta på någon av filmerna jag la över från datorn hemma på min nya hårddisk jag fick i julklapp. Imrogon är jag ledig, jag fick inte jobba för tjejerna, haha. De tycker att jag har jobbat för mycket! Kanske skulle passa på och se om man kan hitta något på rean? Såhär när allt snyggt redan gått åt...
Krams EVAN

Kommentarer
Postat av: gila

äntligen!! TACK

2010-01-02 @ 22:56:53

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0