today


source: style.com & jak & jil

Ååh, min kamerasladd funkar inte alls så jag måste helt enkelt köpa mig en ny.. I övrigt har det varit en bra dag idag. Hade Erika, Jackie och Dahlin från paradise, söta marcella, columbine med bloggkompis samt några fler kända ansikten inne på jobbet. Var ju löning så det var full rulle konstant, vilket jag gillar! När jag slutade jobbet blev det en chailatte innan stork och rasse kom in till stan och det blev bio. Såg filmen som Tom ford regisserat, kommer dock inte ihåg namnet, och den var lite speciell. Höjdpunkten var en grymt snygg kille, haha! Nu ska jag börja packa, åker nämligen hem till fimpen över helgen och innan dess väntar jobb. Så med tanke på att min klocka står på sju så är det mer än dags. ciao,

HILDA

Kommentarer
Postat av: lea

sjukt snygga bilder!

2010-02-27 @ 18:07:33
URL: http://frokenlea.blogg.se/
Postat av: Matillda

Så jävla SNYGG du är. Kul att du börjat blogga ordentligt igen, måste läggas in under favoriter-fliken.

2010-03-18 @ 14:19:06
URL: http://enterthemworld.devote.se

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0