Koh Lanta




Här kommer en liten update, för att ni ska veta att jag lever! Allt är toppen här nere, och det var minst lika kul som förra året att få se Tommy, Anna och Zeb igen. Resan gick bra, kändes dock väldigt lång, men det var det värt! Det är väldigt varmt om dagarna, uppemot 40grader, så den mesta av energin går åt till att äta och dricka vatten, haha.

Igår var jag och hälsade på hos Josefin lite längre ner på ön, prutade till mig en billig tuktuk på förmiddagen och åkte sedan hem sent på kvällen. Vi solade och badade hela dagen, så idag känner jag mig lite stekt och sitter därför inne. Ingen idé att riskera att bränna sig mer, jag har tid för solen, definitivt!

Nu står lillebror bredvid och hoppar, han är hungrig och vill att jag ska släppa datorn..
Lika bra att kila, ha det toppen!
EVAN

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0