home sweet home

Hann med att hämta ut mina nya skor från nelly.com igår, de blir nog riktigt snygga till våren!

Yes, då var man hemma igen, inte bara i Sverige, utan dessutom i Fimpen. Barcelona var otroligt kul och skickade med många härliga och oförglömliga minnen! (Bilder kommer så småningom, när vi samlat ihop alla på ett och samma ställe). Vi kom hem i söndagskväll, så igår stressade jag med tvätt och packade om väskorna, för att fara nedåt igen. Gila och Hilda vinkade av mig på stationen, och nu ses vi inte på mer än sex veckor.. Hur ska ni klara er? (hemSKT, gila..haha)
Idag fyller pappi år, så jag var uppe tidigt med frukost och gratulationer på sängen, mysigt!
I övrigt så väntar det idag lunch på p2 med Kickan och middag på hotellet med Josefin. Med andra ord kan det inte bli mycket bättre, eller mer nostalgiskt! Nu ska jag packa upp mina väskor, packa om det i väskan till thai och känna mig allmänt som hemma..

EVAN

Kommentarer
Postat av: Sari

Gu så snygga! Måste ha missat dem :/

2010-02-17 @ 14:19:19
URL: http://withfashion.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0