home sweet home

Då var det måndagen den tolfte och vardagen är åter tillbaka! Hade fullt upp igår när jag kom hem från Trysil, packa om, träffa tjejerna, åka med tåget till sthlm där Hilda stod och mötte mig på perrongen. Nu har jag nästan packat upp allt och känner mig som hemma igen och strax ska jag kila iväg till jobbet. Lite nervös måste jag säga att jag är, det är ju trots allt lite mer än 2månader sen jag slutade, ska bli spännande att se hur det går! Kul ska det bli iaf, det är ju huvudsaken!
Nej nu måste jag kila,
ikväll blir det lite fjällenbilder efter att jag har slutat!
EVAN

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte skriva vart dina kläder kommer ifrån:)

2010-04-12 @ 13:42:21
Postat av: Lisa Karlsson

Wihuu! hoppas du hade en toppenvecka i trysil :) Ser fram emot bilder. KRAM till er brudar!

2010-04-12 @ 20:14:21
Postat av: kickan

så fin blus! är det ett thai-fynd?

2010-04-12 @ 21:20:18
Postat av: Matillda

Snyggt!

2010-04-13 @ 11:14:01
URL: http://enterthemworld.devote.se

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0