DAY OFF

Snygga ringar från alexander mqueen.

Tji fick jag, det blev inte alls något jobb för min del. När jag klampade in på jobbet i morse, blev jag både till min och de andras besvikelse tillsagd att gå hem igen. Något hade strulat med mitt kontrakt, och utan kontrakt får man ju faktiskt inte jobba. De hade försökt nå mig på morgonen, men eftersom jag skulle vara så hurtig och hade ipodlurarna i öronen hela promenaden till jobbet, hörde jag inte ett ljud från telefonen. Istället fick det iaf bli en sväng på stan idag, för att sedan promenera hemåt igen. I morgon skulle kontraktproblemet iaf vara löst så att jag kan jobba igen, så jag ser den här dagen som lite extra semester, ligger i sängen och funderar på att sätta på en film utan att bry mig om det fina vädret ute! Känns riktigt bra!
EVAN

Kommentarer
Postat av: WALK IN MALIN

så himla fin blogg! (:

2010-04-13 @ 20:08:49
URL: http://maaaliiin.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0