Long time,...

Här har ni mig! Jag har precis slutat jobbet och satte mig en stund vid internetcafét här på övervåningen i Kungshallen. Jag måste köpa mig en dator!! Vet dock inte vilken, jag har ingen koll på vilken som är bra, så jag får knalla in hos någon som kan hjälpa mig med det. . I helgen kommer iaf brudarna hit, eller Kicki, Klara och Matilda iaf, vilket ska bli jättekul! Däremot har jag ju inte allt för mycket mödler och dylikt än i lägenheten, så sovplats för dem blir på golvet haha. Får se till att de tar med sig madrasser och så, min 90-säng räcker nog inte långt.. Fin är lägenhetn iaf, jag har tagit lite kort på den, men eftersom jag som sagt inte har någon dator är det svårt att publicera dem här. Kicki har lovat att dra med sig sin bärbara, så då kanske ni kan få er en titt! :)

På återseende,

EVAN


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken nice blogg ni har!

2009-09-03 @ 22:56:31
URL: http://pernillaelisabeth.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0