GRATTIS BABE!

Hallå hallå, sprang förbi seven eleven och tänkte att jag kunde smita in och göra ett litet inlägg! Jag har ju ingen dator än vilket är väldigt frustrerande, speciellt när jag fick comhempaketet med bredband till lägenheten häromdagen.. Så internet har jag, men ingen dator. Idag är jag ledig, så jag har varit en sväng på söder på förmiddagen. Dock var jag lite tidig, men satte mig på ett café och läste lite innan butikerna öppnade. Supermysigt! Lämnade in mina nya sandaler jag köpte där för några helger sen, sulan har släppt efter några ynka användningar så de skulle fixa dem åt mig. Efter det strosade jag omkring i lite butiker innan jag åkte tillbaka mot hötorget. Så nu går jag på datorjakt i massa olika butiker och jämför och så, vi får se om jag hittar den rätte.. Ikväll får jag hem en ny soffa jag fyndat hem på blocket, killen jag köpte den av var jättesnäll och skjutsar den ända fram till dörren åt mig, för bara 150kr extra, så det är ju toppen! Imorgon kommer Arash hit, han har inte sett lägenheten än, så det ska bli kul! Dessutom fyller han år idag, därav rubriken. Puss på honom!

EVAN

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0