SLEEP TIGHT

 pic: anywho

Nu ligger jag i sängen och försöker bli trött. Känner att jag måste sova snart då klockan ringer åtta imorgon, vilket jag inte är van vid den senaste tiden. Har blivit en vana att ligga kvar i sängen och halvsova ända tills eve har gått till jobbet, men inte imorgon inte. Då SKA jag förbi Topshop outleten med Eve efter hennes jobb, och innan det ska jag först på jobbintervju, som jag inte vet mycket alls om för tillfället, sen ska jag förbi Weekday för att kolla om dom har byxorna här över från Stine Goyas kollektion inne, förbi h&m och fixa med lite andra småsaker innan jobbet kallar vid fem. Får sluta lite tidigare imorgon som tur är så vid tiotiden blir det att åka hem till vår lägenhet för att träffa brudarna!! Nu kallar tandborsten! 


Kommentarer
Postat av: Modeblogg - The Daily Influence

Snygga! Angående tightsen från Gina, vet inte om de är ute, längesen jag var ute i butiker överhuvudtaget tyvärr. Men ska göra ett kik imorgon! Hoppas, för de är såå snygga :)

2009-10-23 @ 08:28:11
URL: http://thedailyinfluence.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0