scones och mys

Igår och idag har jag varit flitig, efter att jag slutade jobbet igår vid nio kom jag hem och kände mig alldeles rastlös. Städade och donade, rensade en massa papper och sorterade in det viktigaste i min nya fina pärm, diskade och började med mitt lilla projekt att måla om den gamla trälådan vit. Nu är det bara ett lockfodral kvar att sy, men jag är lite kluven inför färgval på det, så det får vänta lite.. Inte förrän långt in på natten började jag känna mig trött och kom i säng. Ändå vaknade jag ganska tidigt imorse, målade färdigt det sista på lådan och sprang en runda innan jag mötte Arash på stationen. Så på eftermiddagen fram till nu har vi bara varit hos mig och latat. A pluggade lite, så jag bakade scones och gjorde varm oboy, allt för min kära!
Nu ska jag sätta mig och räkna på lite kvitton, det kanske är nördigt, men jag har sparat alla (och då menar jag på precis allt!) som jag handlat eller gjort i september, så nu ska det bli en spännande summa på miniräknaren..

EVAN

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Ringen är från H&M! :)

2009-10-05 @ 09:19:52
URL: http://emmanordin.devote.se
Postat av: Kicks

Vad fin 'lådan' blev! och vilket fint kort och ram jag skymtar , hihi ;) Miss you!

2009-10-05 @ 20:24:20
URL: http://kickshere.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0