close-up


Balmain spring 2010.

Godmorgon! Nu sitter jag, ganska nyvaken, i Eves soffa och funderar på vad jag ska göra av dagen. Antingen blir det att plugga in menyer eller att gå på stan och försöka hitta något att ha på mig ikväll! Vanligtvis skulle nog valet falla på shopping, men eftersom att jag jobbade på en restaurang igår och ska göra det idag och imorgon med så kan det nog vara en fördel att lära mig lite maträtter och viner. Det skulle tydligen vara fullsatt där ikväll så jag känner mig lite smånervös! Några bilder kan jag tyvärr inte bjuda på heller.. Lyckades glömma kameran hemma tråkigt nog och mobilen håller väl inte högsta nivå som kamera. Får se till så Eve tar lite kort istället! Hon är förövrigt på jobbet nu så det är bara jag och Arash hemma. Vi delar alltså på den lilla ettan alla tre i helgen, mys, haha! Det var inte planerat att jag skulle stannat över helgen, men när jag fick möjlighet att jobba så ville jag inte säga nej och E och A är för snälla för att slänga ut mig. Nu är det frukostdags, hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad synd att du blir kvar där över helgen, verkligen. Hade varit kul att få träffa både dig och Eve men vi får ta igen det snart! Har ju lite planer på att komma upp till sthlm snart men jag hoppas även att ni känner er välkomna till mig. Kraaam :)

2009-10-09 @ 22:53:18

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0