beslutsångest



Kan inte bestämma mig för vilken utav dessa pjäser ovan jag ska köpa.. Om jag ens ska köpa någon av dem!? Borde kanske avvakta lite och se om det finns några andra snyggingar någon annanstans, vet ju att Scorett ska få in en hel del godbitar! Den första är i alla fall ganska snyggt formad, enkel och ungefär som jag vill ha den, men den var inte lika snygg på framifrån. Medan den andra var snyggare när den sitter på än vad den är på bilden men även 350 kr dyrare, vilket kanske är positivt om man vill ha lite kvalité! Båda kommer i vilket fall från Nilsons och jag har lagt undan dem till idag.. Tar en bit mat medan jag klurar vidare på hur jag ska göra!

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0