23.02

Just nu sitter jag, trött och eländig, framför idol med ett glas vin och försöker tagga mig själv att rycka upp mig. Jag kan dock erkänna att det inte går något vidare, men strax ska jag ge mig ut i det ruskiga vädret för att möta upp Hilda som strax slutar jobbet. Sen ska vi möta upp ytterligare några bekantskaper för att slå oss ner på något mysigt ställe, och ta ett glas eller två.
Imorgon ska jag sova länge, har fortfarande inte sovit ifatt de timmar jag förlorade när tåget blev 3timmar försenat i onsdags och jag inte kom i säng förrän långt fram på morgonen. Efter jobbet imorgon blir det nog bara mys i lägenheten och lite organisering över allt vi ska få plats med! (Därav hörnbilden, resten av lägenheten ser ut som ett bombnedslag..)
Ha en trevlig kväll allihop,
och sov gott när det blir dags!
EVAN

Kommentarer
Postat av: Shopalicious

Tackar tackar. Roligt att höra :)

2009-10-17 @ 10:57:37
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0