13.51

Igår när jag tog tåget till norrköping köpte jag internet ombord för att kunna styra med lite under resan. Samtidigt passade jag på att göra ett inlägg, men självklart tog internettiden slut precis när jag skulle publicera och inlägget försvann lika fort som träden utanför fönstret, typiskt! Jag fick istället underhålla mig med nya numret av ELLE som slank ner sådär lagom i brevlådan innan jag skulle åka, och min premie från glamourtidningen - en mascara med världens minsta lilla bollborste, haha. Jag får väl recensera den någon dag, sminkexpert som jag är ;)
Gårdagen bjöd iaf på lite provjobb hos ett företag som jobbar med marknadsföring, jag tänkte att det skulle vara bra med något lite extra vid sidan av mitt andra jobb och trodde att det här skulle vara något för mig. Men icke sa nicke, jag trivdes inte särskilt bra om jag ska vara ärlig. Det var ruskigt kallt att stå på gatan och när man väl haffade en intresserad kund och fick komma in i värmen kkändes det fortfarande lika tråkigt.. Tyvärr! Så jag måste ringa senast på torsdag ifall att jag vill ha det eller inte, jag fick det iaf, det är huvudsaken haha!
När jag hade slutat där igår fick jag rusa för att hinna hämta lite packning i lägenheten innan tåget gick, sprang förbi tjejerna på jobbet med för att se hur det var med dem efter helgen. Senare, väl på perongen i norrköping kom kicki och hämtade upp mig så åkte vi för att möta upp de andra vid bion. Vi såg "Flickan som lekte med elden", eftersom vi sett den första tillsammans också. Den var bra, men inte lika bra som ettan. Sen undrar jag vad det var för otroligt dålig scen med paolo roberto (stavning?), och "Hulk-inspirerade" killen, det kändes bara så fånigt!
Idag har jag varit hos tandläkaren och gått en långpromenix med mamma och vovven, egentligen skulle jag åkt en sväng till mormor och morfar nu, men mormor skulle ha syjunta och verkade så stressad med att å fint hemma innan damerna anlände, så jag får träffa henne imorgon istället! För imorgon blir det ullared!
Nu ska jag få lite ordning på det lilla som har kvar i mitt rum här, sen ska jag ta mig ner mot p2 för lite fika,
ciao ciao!
Evan

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0