today



Detta är ungefär vad min dag har bestått utav, plus the city, the hills och desperate housewives. En väldigt slapp och skön dag med andra ord!

Imorgon kallar jobbet igen vid fyratiden, samt att jag återigen väntar ett samtal som jag verkligen hoppas är positivt. Det är nämligen butikschefen på Mango som ska ringa och ge besked angående om jag kan kombinera ett extrajobb på några timmar i veckan hos dem samtidigt som jag jobbar på restaurangen jag jobbar på nu! Det var hon som ringde mig i fredags och erbjöd mig jobb, så om allt går som jag vill så ska jag börja där med. Ska dock inte ta ut någon glädje i förskott, är somsagt inte klart än om jag kan kombinera det. Eftersom att jag fick det här erbjudandet var jag tyvärr tvungen att tacka nej till det erbjudandet om att jobba som "julextra" som jag hade fått, vilket var på Gina tricot. Kändes väldigt tråkigt men jag tror att det var det bästa för tillfället..

Nu är det läggdags för både mig och Evan, hon ska ju upp och jobba imorgon! sleep tight,

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0