oh happy day!

Gjorde ett litet avbrott i lite städning och omöblering här hemma, jag vet inte vad det är med mig, jag är hur pigg som helst trots bara tre timmars sömn inatt! Efter att Hilda slutade vid tio igår begav vi oss en sväng till Sogni på ett glas innan vi gick till collage. Det skulle tydligen vara något speciellt där just igår och vi hade vip innan 23.30, så vi tänkte att vi kunde kika förbi. Inte alls mycket folk, men man kanske inte kan förvänta sig mycket mer på en torsdag.. Vi träffade iaf en hel del roligt folk, bland annat en tjej vi träffade när vi var statister för svt, kul! Efter collage blev det village, och sen hells där vi kände oss en aning för unga haha. Kvällen avrundades iaf inte förrän vid fem vilket var helt otroligt segt när jag visste att jag skulle upp tidigt til jobbet idag, men kul hade vi allt!
Efter att jag slutat idag mötte jag upp Hilda och Filip för att gå och luncha hos Gila, hon jobbar nämligen på en restaurang med thaibuffé. Himmelskt gott var det!
Just det, glömde att nämna det jag egentligen skulle nämna, varav rubriken. Jag missade ju som sagt att få med mig nyckeln från hilda til lägenheten i söndags när jag åkte, och därför sov jag ju hos Elin. När Hilda sen tillslut kom och vi äntligen kom in i lägenheten fanns inte mina nycklar här någonstans. Jag har lensat och letat överallt hela veckan, tom varit hos polisen och hört ifall de fått in dem, men ingenstans var de. Så imorse när jag skulle rusa till jobbet och drar på mig vinterjackan hör jag hur det klingar till. Självklart låg nycklarna i luvan! Åh, som jag har letat, ialla fickor, i skor, ja i alla skrymslen man kan tänka sig.. Så skönt att ha dem tillbaka! När jag sedan gick till bussen ser jag hur den kommer precis lagom bara jag sprang sista biten, och slapp därför stå och vänta. Kom till jobbet och kockarna hade gjort frukost åt mig med, vilket de inte brukar, och just idag också - när jag inte hann äta hemma. När jag skulle bege mig hem förut och återigen satt på bussen hittade jag en femhundring i ett innerfack på min jacka, som jag totalt glömt när jag lagt den där. Jag funderar starkt på att köpa en trisslott ikväll, känner att det är min turdag idag!
Nu ska jag försöka få färdigt all röra här, göra mig iordning och bege mig mot centralen för att möta upp Elin. Sen ska vi åka mot Jakobsbergs och spela lite bowling med några andra bekantskaper. Hilda slutar runt tolv, så då ska jag försöka vara tillbaka för att se vad vi gör åt resten av kvällen, kanske skulle möta upp lite finspångare som är och visiterar huvudstaden!
Bilder från igår finns på kameran som Hilda har med sig på jobbet, så de kan vi nog slänga upp några imorgon..
Ha en bra kväll, själv hoppas jag på att skrapa fram miljonvinsten om en stund!

EVAN

Kommentarer
Postat av: aangeelahh ♥

hhejhhej :)

fiin blogg ♥

frågestund på bloggen, fråga gärna nåt (a)

2009-11-07 @ 13:48:02
URL: http://dduvetangeelah.blogg.se/
Postat av: KICKAN

SAKNAR ER!

2009-11-07 @ 15:45:49
URL: http://kickshere.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0