it's friday!

Imorse gick jag upp tidigt, gick en promenad och köpte triss till mormor, postade hennes brev, kom hem och tog en långdusch och en lång frukost framför tvn. Nyss ringde loftsängskillen och berättade att han hade ångrat sig.. Den säng han skulle köpt på ikea fanns inte längre kvar och därför ville han ta tillbaka köpet och behålla sin. Den här dagen som började så bra!
Nu ska jag iaf ta och göra mig lite iordning, så ska jag bege mig mot stan med lite cvn och uträtta lite annat smått och gott! Den här veckan har gått så oerhört fort, redan fredag! Vi får se vad det blir av kvällen,
EVAN

Kommentarer
Postat av: Elin

Ajdå! Men det kommer fler sängar!:) hoppas att allt är bra med er! Jag kommer att ha inflyttningsmys nångång framöver.. och ni är välkomna fast jag förstår också om ni inte kan komma! Men ni gör som ni vill:) Kraaam!

2009-11-13 @ 11:40:20
Postat av: Lowan♥

Hej :) Fredagen den trettonde och jag tänkte höra om du lever? ^^

Skoja, ha en bra helg!

2009-11-13 @ 16:49:21
URL: http://fotopic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg <3

kolla gärna in min !!

2009-11-13 @ 16:51:56
URL: http://finastejuuulia.blogg.se/
Postat av: Emocarro

har sett flera stycken som lagt upp den videon idag så tänkte jag skulle ta mig tid o kolla på den.. men klarade inte mer än drygt 7 sekunder innan jag stängde av p.g.a att hennes utseende och nonchalanta attityd irriterar mig nått så fruktansvärt xD intressesmurfarna hoppar

2009-11-15 @ 01:10:20
URL: http://liinez.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0