bed

Idag har det varit en lång dag! Gick upp vid halv nio imorse för att ta reda på var man kan hyra en bil på söndagar.. halv elva, efter många försök, hittade jag tillslut ett, som låg på söder och stängde en halvtimme senare. Så jag fick rusa till tunnelbanan och sedan tokspringa från tunnelbanan för att hitta rätt till uthyrningsstället, men jag hann, precis i tid! Så idag har vi virrat runt för att hitta till sollentuna (varför måste de bygga om vägarna just idag?!), men vi hittade till slut! Hemfärden tog väl ungefär hälften så kort tid, men det är så det ska vara!
Och nu är den här, ihopmonterad och klar, den efterlängtade loftsängen! Nu är det bara förrådet kvar, sen är det primaballerina!
Nu ska jag åka och lämna tillbaka pärlan om bara den dumma bilen som parkerat för mig är borta så att jag ens kommer ut, det återstår att se...
E

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, vad söta ni är :) Tänk vad lite bilder kan göra en glad! Troligtivs kommer vi inte ses innan jul nää.. om jag inte, som jag kanske nämnt tidigare kommer upp till stockholm :) Men o andra sidan så åker jag till finspång den 17:e och det är ju bara fyra veckor kvar. När hade ni tänkt att komma hem då? Eller ni kanske ska jobba i jul? Puss och kram.

2009-11-15 @ 21:57:47

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0