back in sthlm


Här är en bild på huvudkedjan jag knåpade ihop till halloween och vårt gudinne-tema!

Nu ligger jag hemma i lägenheten i Stockholm igen. Jag var tvungen att åka hem i förmiddags eftersom att jobb stod på schemat under kvällen. Evan stannade kvar i fimpen över dagen men åker hem imorgon samtidigt som Klara och Matilda åker upp för att ta flyget ifrån kyliga Sverige. Ni kommer få en grym resa brudar!
Jag jobbar bara tisd-torsd den här veckan och Kicki och Bella kommer och hälsar på i helgen, det kan inte bli mycket bättre! Jag har även bokat in mitt första julbord för året, vilket blir med Mango-gänget! Roligt att träffa alla och ha en möjlighet att lära känna dem lite bättre! Nu ska jag lägga mig tillrätta och kolla ett avsnitt av the hills. sweet dreams.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är alltid så snyggt sminkad. Vad använder du för smink? I basväg, alltså foundation, puder, concealer m.m.? :)

2009-11-24 @ 20:50:31
Postat av: hilda

SV Lisa: Tack så mycket! För tillfället använder jag bara en foundation som concealer och isadoras solpuder! Lite rouge brukar jag också ha, använder en ögonskugga från make up store som jag tycker är fräsch och ger lyster! Det är väl ungefär det som är basen :)

2009-11-26 @ 13:23:14
URL: http://evhiki.blogg.se/
Postat av: Keilia

Fan vad tjusigt :)allt bra?:)

2009-12-01 @ 09:29:16
URL: http://keiliasofia.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0