20.58

Snygga skor från Sam Edelman, finns att hitta på Urban outfitters!

Idag är det en riktigt seg dag, gick inte upp förrän vid 12 och smet då ut på en promenix för att inte väcka min rumskamrat när jag skulle ringa och gratta pappi. Hilda är sjuk så hon har legat hela dagen och jag har mest hängt vid datorn.. Nu till kvällen har jag iaf fått upp henne i soffan, så jag lagade lite mat till oss båda att rycka upp oss med. Tvättar gör jag också, eftersom att vi fått fram tvättstugenyckeln igen kommer vi äntligen åt maskinen, så nu är det endel som låg på hög och väntade. Strax börjar "och så kom Polly" på tvn, så jag ska kila ner och stoppa allt i torktumlaren innan vi kurar ihop oss i soffan för tv mys!
Ha en bra söndagskväll allihop,
EVAN

Kommentarer
Postat av: em!

riktigt tuffa pjucks!

2009-11-08 @ 21:04:58
URL: http://thebillyj.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0