morning!


Sitter här och försöker få hem sista gossip girl avsnittet, vilket heter The goodbye Gossip Girl. Jag hoppas verkligen att det inte betyder att det är slut på avsnitt för alltid, det vore ju hemskt!

Strax ska jag ner och äta frukost, börjar tjugo i tolv idag. Jag börjar sent nu varje dag, förutom fredagar, känns knappt som att jag är i skolan alls längre! Kanske borde man passa på att vara där så mycket som möjligt nu egentligen, eftersom att vi inte kommer hänga där mycket mer sen.. Fast faktum är att jag ändå faktiskt inte tycker att det är speciellt sorgligt att ta studenten och inte längre få vara kvar på Bergska. Okej att det är många frågor som dyker upp kring vad man ska göra sen.. men vadå, det är ju det som är skönt. Att inte behöva veta, att kunna göra precis vad som helst - bara det jag själv vill! Och det där med att man aldrig kommer att träffa varandra längre, som man sett var eviga dag i skolan. Jag känner samma sak där, klart jag kommer det, bara man hör av sig och vill träffas så är det klart att det blir av! Och flyttar någon iväg, t.ex. som aupair, har jag absolut inget emot att komma och hälsa på!

Resa, jobba och vidga mina vyer på alla sätt är vad jag ska göra,
och inget kan stoppa mig!

♥ evs

Kommentarer
Postat av: Agnes

Så ska det låta :)

2009-05-19 @ 18:02:25
URL: http://agnesoweling.blogg.se/
Postat av: alis.

ååh det där lät riktigt bra det du skrev :) är själv lite orolig för hur det blir med allt och alla då man slutar..

2009-05-20 @ 19:10:29
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0