lååångledigt!


Jag hade tänkt tipsa Kicki om dessa rosa snygga shorts, eftersom hon är på jakt efter liknande till USA i sommar, men jag hittar dem ingenstans på asos hemsida. Det kanske är jag om är blind, jag vet inte!

Vi har pratat endel om att åka till sthlm den närmsta tiden, vilket jag verkligen skulle behöva för att köpa det sista inför balen! Jag är så sugen på en massa annan shopping också, vill bland annat ha en snygg jeansklänning - varför ska man alltid vilja shoppa när det ekar som mest i plånboken?!

Snart kommer Kicki, Klara och Matilda hit (kanske någon mer?) och vi ska mysa och njuta för att det är riktig långhelg nu, ända till måndag! Jag är riktigt sugen på att spela spel och dricka te, hoppas att jag får min vilja igenom...!
Sen väntar sängen, för imorgon ska vi upp tidigt och åka till stan!

♥ evs

Kommentarer
Postat av: kicks

hihi, va gullig du är babe! :)

2009-05-19 @ 23:37:11
URL: http://kickshere.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0