Long time no seen..!

Det har varit lite dålig update, men här kommer en liten resumé från de senaste dagarna!

I lördags var jag uppe i sthlm och hämtade A, gick på balshoppingsjakt och njöt av den underbara staden! Fick inte med mig mycket alls hem dock, men jag var ändå nöjd med dagen. Efter att det hade småregnat i stort sett hela förmiddagen, sprack himlen upp och eftermiddagen bjöd på ett riktigt härligt sommarväder. Innan vi åkte hemåt tillbringade vi en stund på josefinas, ett ställe jag säkerligen kommer att återkomma till!

Söndagen därefter blev otroligt slapp och bestod mest av att ligga i sängen. Dessutom såg vi de sista gossip girl avsnitten för säsongen, men rykten säger att en ytterligare säsong kommer - GREAT!
I måndags for jag till sthlm igen, men denna gång med några av brudarna. Det enda jag köpte var en hemlig detalj jag ska sy lite med till balen, jag tror att det kommer att bli en riktigt bra matchning med A!

I nuläget sitter jag med ett paket vindruvor i famnen och kollar barca - united. Jag kan inte påstå att jag håller på någon av dem, Henke Larsson har ju varit utånad till båda, men eftersom han inte är med överhuvudtaget idag är det ett svårt val, haha. Lillebror är snäll och hjälper mig att plugga till idrottsprovet vi har på fredag, jag ska även försöka få färdigt ett tal till svenskan ikväll, men det får bli ett senare projekt! 

Bilder tar tyvärr alltför lång tid för att lägga upp idag, så de får komma en annan dag! 

Ciao,
Evan


Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0