update


Hallå alla där hemma! Tänkte bara komma med en update så här på kvällskvisten, vi ligger ju trots allt 6h före här borta! Idag har det varit en slapp dag, vi har hängt här på området i princip hela dagen. morognpromenad imorse, sedan fixade vi, eller Pin kasnke jag ska säga, våra naglar fina. Efter det tog vi en lunch på marina beach bar, vilket tog sin lilla tid. Jag har nog inte varit så hungrig och frustrerad på länge som jag var då.. För det första har jag hundratals myggbett kring fotlederna och på armarna som kliade så in i norden, jag tror jag fått någon allergisk reaktion eller något mot dem för mina bett är mycket större än de andras och är hårda som stenkakor.. för det andra fick vi vänta sjukt länge på att maten skulle bli färdig, varmt och jobbigt var det och satt man i skuggan kom knotten på en halvsekund och jagade en igen.. Men visst är livet härligt här i thailand! :P Usch vad jag klagar, det ska jag absolut sluta med!

När vi kom tillbaka efter lunchen slumrade jag till på en solstol och sov oavbrutet i n'stan en timme.  Lite senare satte jag mig vid datorn när jag fått nog av solens strålar för idag och kom då med en liten bildupdate som ni kasnke har sett. Till kvällen gick vi en runda i byn för att se matutbudet, men bestämde oss för att äta på samma ställe som första kvällen, moonwalk. Jag åt massaman, dvs ris med kyckling, potatisbitar och grönsaker i cocosmjölksås. sjukt gott!

Nu ska jag ta mig en kvällsmacka och somna framför en bra film! Igår blev det american history x, det finns så mycket att välja på, så vi får se vad det blir idag...

Sleep tight! :)
Kramar från mig

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0