p2


Idag var jag, kicki & matilda en sväng på p2. Riktigt länge sen jag var där nu faktiskt, men lika gott och mysigt var det som vanligt!

Nu är jag hemma, tvättar en massa inför resan, packar, pluggar... Ska försöka bli färdig med allt pluggande idag, så kan jag ägna mig åt packning och brudarna imorn! Faktum är att jag tycker att det är bäst att packa allt sista dagen innan man åker någonstans, bara man har förberett lite av det man ska ha med sig. Om  man börjar packa långt innan kommer man alltid att packa upp något igen som man ska använda, och då kan det hända att man glömmer att lägga tillbaka det igen. Jag gör alltid en packningslista över precis allt jag ska ha med mig, som jag kompletterar fram till sista dagen innan jag ska iväg. Kommer man då på saker man ska ha med sig som man behöver köpa eller fixa med på något annat sätt hinner man det också, om man inte kommer på det sista dagen förstås! Slutligen är det bara att checka av listan när allt pressas ner i väskan, och sen är det packat & klart!

♥ evan!

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0