norrköping




Elin åkte hem för en liten stund sen och nu känner jag faktist att jag börjar bli lite småtrött. Var en riktigt trevlig kväll där vi pratade om allt möjligt, allt från gamla sommarminnen till vår framtid. Åt oss mätta gjorde vi på en påse frysta hallon. Jag har inte riktigt insett att frysta hallon kan vara så gott tidigare!

Det var även en trevlig runda inne på stan tidigare idag. Såg den snygga "kavajen" inne på Gina igen, lyckades dock knäppa av historien sämsta bild. Kan skylla på att jag tog den med min grymma mobilkamera på 3,2 megapixlar.. Fanns en till snygg inne på gina (den högst upp) men även den var snyggare i affären än på bild. Den sista kommer ifrån h&m och var inte så dum den heller!

Nu är det sovdags för min del. Hoppas det går bra för Evan när hon ska hämta grabbarna!
hilda

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0