hello friday


Söt kjol från chicy.se!

Idag är det fredag, men det gör inte så stor skillnad - känns som att det har varit fredag hela veckan! Vi lägger in lite bilder från sälen strax, Klara har lite bilder med som vi inte har fått tag på, de får bli en sälen part two en annan dag!

Idag har vi bara haft svenska en stund och sedan har vi filmat lite till psykologin, först hos hilda och sedan uppe på medley. Känns som att vi börjar bli färdiga nu bara för att i princip alla klipp är filmade, men dock så kommer nog redigeringen att ta minst lika lång tid... Tur iaf är att jag inte är hemma när vi ska visa upp filmen, så jag slipper se mina underbara skådespelartalanger haha! 

Ikväll ska jag bara ta det lugnt med A, han åker och jobbar imorgon så då kommer inte vi att hinna ses något mer innan jag åker till thailand på onsdag.. Timing! Jag är iaf sjukt taggad på resan och längtar tills jag fått min balklänning uppsydd!! Det ska bli skönt att få komma bort till värmen även om vädret här hemma har börjat bli skönare. Förhoppningsvis är det riktigt vårigt när jag kommer hem så man kan börja klä sig lite tunnare och plocka fram skinnjackan! 

♥ Evan

Kommentarer
Postat av: Becca

Galet Snygg! :)

2009-03-23 @ 23:32:31
URL: http://refre.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0