back home!



Usch vilket väder det blev nu på eftermiddagen, kommer all snö och slask aldrig att försvinna?

Hemma från motala nu, tjejerna vann ingen av matcherna men det hade iaf roligt, vilket är huvudsaken som man alltid brukar säga! Eftersom de hade två matcher, direkt efter varandra, var det mycket klagomål om hunger och trötthet, men jag höll dem på glatt humör bäst jag kunde! Inte lätt när jag själv inte direkt var på topp, men hu, nu är det över iaf och jag har lugn och ro omkring mig igen.

Tänkte sätta mig och renskriva lite av min loggbok strax och sedan försöka få färdigt mitt specialidrottsarbete, är i princip färdig! Hinner jag innan beck så ska jag försöka skriva eng c uppsatsen vi har i läxa också, skulle vara superskönt att ha den gjord.

På tisdag kommer A hem! Känns som att det är jättelänge sedan vi träffades, samtidigt som de 5 veckorna faktiskt har gått ganska fort! Misss you babe! ♥

/Evan

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0