at last..




Igår var vi äntligen framme, efter en mycket lång resa med flyg, bilfärja och minibussfärd.. Varmt och härligt är det iaf! Huset vi bor i är jättefint, ska ta lite bilder någon dag och visa, har inte gjort det ännu.

Igår när vi var framme var vi riktigt trötta så mycket mer roligt än kvällsmat vid stranden blev det inte, bilden säger kasnke allt. Idag däremot var pappa och jag pigga och hurtiga 07.00 och gick en långpromenad längs hela stranden! Sedan köpte vi frukost till de andra och la oss i solsängarna med varsin ananasjuice! Väl behövligt!

Idag har vi även varit på massage, vilket det förmodligen kommer att bli fler tillfällen av, och imorgon ska jag få mina naglar fixade av en jätteduktig thaitjej anna har rekommenderat!

Roligast hittills har nog iaf varit att träffa anna, tommy, zeb och linda! Jag minns inte ens när jag träffade dem senast, men nog var dom sig någorlunda lika iaf. Lite brunare, lite smalare, annars samma gamla vanliga släktingar! Jag tvivlar inte på att ha tråkigt de här tre veckorna iaf, zeb är på bushumör hela tiden och linda har tipsat mig om en massa bra shopping. Hon har inte köpt en enda klänning för under 40kr säger hon, yeaay! :)

Vi hörs snart igen, take careee,

Puss och kram, Evan!


Kommentarer
Postat av: Arash

bra, fixa lite pics :)



miss u baby

2009-03-28 @ 06:53:31
URL: http://kommatill.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0