19.40

Nu är jag hemma efter ett pass core & box på medley! Det var inte riktigt som jag trodde att det skulle vara, men det var helt okej! Ska boka in mig pånågot annat nu i veckan eftersom jag måste uttnyttja mitt träningskort till max. I övrigt har jag bara pluggat hela dagen lång känns det som, och ska även fortsätta med det ikväll.. Ska även försöka få några maskiner med kläder tvättade också, jag har sjukt mycket tvätt på mitt rum, vet inte vartifrån allt kommer!

Förhoppningsvis kan jag få hem armbandsbilderna från klara om en stund också, så ska jag uppdatera med våra nya armband på hemsidan! Imorgon börjar jag inte skolan förens vid två, skönt!

Ha en skön söndagskväll!
/evs

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0