wednesday


Dagen började med marknad med mamma, pappa, farmor och syster. Där köpte jag två ringar, en massa remmar och en hel påse munkar.  Gott och trevligt med andra ord!


Fortsatte sedan dagen med att svänga förbi Eve på jobbet med en munk och spanade in hennes jobb-outfit. Det är inte alla som lyckas se snygga ut i jobbuniform, men allt klär väl en skönhet?!


Eve jobbade ju olyckligtvis så hon kunde inte följa med när tjejligan hämtade upp mig för att åka till kicki på minst sagt smaskigt födelsedagsfika! Mätt och glad åkte jag hem för att kolla film med familjens kvinnliga sida och trycka i mig lite mer remmar.


H

Kommentarer
Postat av: Ida

Var du på Rejmyres marknad? Rejmyres höjdpunkt ;)

2009-07-23 @ 11:18:29
Postat av: hilda

Sv: ja de var jag :) Riktigt trevligt faktiskt och grymt mycket folk!

2009-07-23 @ 13:30:25
URL: http://evhiki.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0