22:25

Inte åker jag upp till sthlm imorn för att ta flyget vidare till Kroatien och the yacht week inte... Men jag är inte depp för det, istället ska jag dit för att spana in rean, kanske inte finns så mycket kvar, men något ska man väl finna - lite av lönen som kom nu så lagom måste få brännas! Ut ska vi också, imorgon kväll. Riktigt taggad faktiskt eftersom att vädret så lämpligt har ändrats, alla regndroppar på kartan har dunstat! Jag tror på en härlig helg däruppe och jag ska försöka njuta till max, för nästa vecka står det jobb på schemat varje dag.. 

Nu ska jag ta och packa lite, duscha och sedan krypa i säng och kika lite i nya H|M-katalogen innan jag somnar. Lite jobb ska hinnas med imorgon innan vi åker!


EVAN

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0