torsdag

Det har varit mycket jobb för min del senaste tiden, därav dålig ork till uppdatering.. Häromkvällen var jag dock ledig och då passade jag och A på att fira ettårsdagen som var i lördags. Vi  åkte till pappa grappa i stan och åt på restaurangen, sjukt gott och supermysigt - sånt borde man göra oftare! 

I helgen är jag leeedig och då kommer käraste kicki hem!! Så redan på förhand kan jag säg att jag kommer att vara nöjd med helgen! På måndag däremot ska jag gå på och jobba natt i en vecka, så någon britneykonsert blir det inte för mig då, jag som är rätt sugen! Men men, jag får spara mig till coldplay som är i augusti istället, som jag längtar!

EVAN

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0