home


bilder: maurie and eve 
Jag skulle mer än gärna ha  den här klänningen och jackan hängandes i min garderob!!
(amanda, kolla gärna in urban om du passerar oxford st, märket ska finnas där! )

Nu är jag hemma från en trevlig trip i Göteborg. Hade en heldag som var riktigt rolig på liseberg, kräft/räk/kyckling- kväll och två dagar som mest bestod utav shopping. Jag försökte hålla tillbaka så mycket som möjligt, men det blev lite shoppat i alla fall. Visar nog upp det så småningom! Togs även en hel del bilder som jag förmodligen bjuder på imorgon. Nu ska jag packa upp lite kläder och sedan är det sängdags.

♥ H

Kommentarer
Postat av: beccau

sv: Tack så mkt :)

2009-07-20 @ 01:24:32
URL: http://fashionways.devote.se

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0