01.46



Känns som om jag håller på och vända lite på dygnet precis som evan, men till skillnad från henne så jobbar jag inte natt så det är ju ganska dumt. Men trött är jag inte, även om jag borde vara det.

Dagen har bestått utav god mat med Klara, jag hjälpte till i kiosken i Bönergården, cyklade/promenerade och tog massa kort med syster(som jag kanske slänger in imorgon), innan vi satte oss framför en film med en massa smaskig frukt och vaniljyoughurt. Kan tilläggas att jag blev otroligt sugen på att resa och surfa av filmen vi såg,, om man ändå kunde surfa! Nu hade jag egentligen tänkt lägga in bilder från i fredags, men jag har lagt kameran någonstans där jag inte hittar den så det får bli imorgon istället.

sweet dreams,

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0