Utvilad!

Äntligen är aluceum cup slut för i år! Samtidigt som det är kul, är det otroligt jobbigt att ha hand om alla små grabbar/brudar, de är inte små söta änglar allihop om man säger så.. Vi har alltså spenderat hela helgen uppe i aluceum, så mycket annat har vi inte hunnit med. Mycket sömn har vi inte heller fått, dels för att två av mina grabbar längtade hem mitt i natten och behövde hjälp med att ta sitt pick och pack för att åka hem till mamma, och dels för att det var grymt kallt i salen vi sov i! Kvällen avslutades även med flera timmars städning i hela aluceum innan vi fick komma hem och pusta ut, så när jag väl kom hem for jag och Arash till Victor & co för lite hemmagjord fruktsallad, mycket gott! 

Inatt har jag sovit som en stock, knappt vaknat en enda gång, så nu känner jag mig någorlunda utvilad! Idag står i princip bara en sak på schemat - plugga! Skolan börjar igen på torsdag, och då är det en del som ska lämnas in. Sjukt att man kan få läxor över lov egentligen, det är ju då man ska kunna vila ut så att man orkar ta nya tag till nästa termin! 
Jag ska också försöka hinna med att lämna tillbaka mitt lucianattlinne idag och byta mina löparbyxor jag fick i julklapp, så att jag kan börja använda dem någongång. Kanske blir det en löparrunda ikväll, om det inte är 18 minusgrader som det var igår kväll! 

Jag tänkte lägga in lite bilder från cupen med, några spelarbilder på grabbarna, men självklart glömde jag sladden hemma! 

Ha en trevlig första dag på denna vecka! 
evsan

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0