smågrabbarna!

Eftersom jag inte har någon bra kamera och Hilda inte var i närheten av mig särskilt mycket, fick jag använda mig av mobilen. Det är därav inga vackra bilder jag har att erbjuda, men man ser ju iaf storleken på de små liven som var mycket yngre än alla andra i cupen! 





Den yngsta av dem, Filip ovan i mitten, var bara fem år gammal och strax över en meter lång.. Stackarn nådde ju inte ens upp till bollen som passades mellan de andra grabbarna! 

Haha och på tal om filmen Hilda pratade om, hoppas hon kan lägga upp den, för tjejernas dans på discot var bland det roligaste jag sett!

puss e!

Kommentarer
Postat av: alisa

haha, plus att lilla filip bara har tränat två gånger innan cupen! stackars liten, dock mycket söt :)

2009-01-08 @ 21:31:34
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0