dresses,

Riktigt skönt att träna ikväll då det varken blev träning i Tisdags eller Torsdags förra veckan för min del. På Torsdag ska vi köra träning ihop med flicklaget under oss och efter det blir det mat på O´learys, trevligt!

Imorgon funderar jag på att följa med Lisa och Amanda till stan efter skolan. Lisa skulle fixa något med hennes balklänning så ja tänkte passa på att kolla lite vad Norrköping har för utbud av klänningar. Har för tillfället inte en blekaste aning om hur min klänning ska se ut, även om jag har vissa önskemål. Men det löser sig nog snart hoppas jag!



Nu blir det tandborstning för hela slanten,
nattinatti / hilda.

Kommentarer
Postat av: Angelica

jo man har väl inge val:D

2009-01-21 @ 11:18:08
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0