norrköping


Hade på mig nya linnet från Urban outfitters.

Köpte lite produkter från Kicks.

Kom hem från Norrköping för ett tag sen. Följde som sagt med Lisa för att hon skulle testa hennes balklänning som dem sytt om lite åt henne. Den passade nu väldigt bra och hon kommer bli jättefin, tyvärr får ni inte se någon bild på henne då hon vill att klänningen ska va lite hemlig tills balen äger rum! Även jag testade lite balklänningar med Elin och Amanda som smakråd, lägger in några bilder på det om en stund! Kollade bara på det stället Lisa hittat sin klänning så det finns nog mer att plöja igenom innan jag bestämmer mig för någon.

Nu ska jag gå ner och äta lite,
Puss hildis!

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0