Hej hej



Nu ska jag strax kila iväg till skolan. Var upp redan vid sex imorse för att vinka av grabbarna som for till tandådalen, men som tur var är franskan inställd, så sovmorgon fick jag!

Efter skolan idag ska vi till stan, kicki ska fixa naglarna på törnrosa och efter det ska vi fika & ha projektmöte och sammanställa allt nu efter lovet!

Hopppas att jag kn få bilderna från klaras nya kamera idag, skulle vara kul! Jag vill också ha en systemkamera!!, men skulle jag köpa en skulle det säkert bara vara kul de första veckorna, och sen skulle den väl inte användas så mkt mer.. 

Hörs senare,
puss evis!


Sett den här nagellackstorkaren? Jag har för mig att jag sett den på Urban Outfitters, cute haha!


Kommentarer
Postat av: Bella

Den där lilla apan fick Mli av mig i julklapp =D haha, den är ganska cool faktiskt :)

2009-01-13 @ 10:22:40

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0