hair!


Som sagt slingade jag håret häromdagen, det syns väl inte alltför mycket egentligen om man inte tänkte på hur det såg ut innan, men jag ser iaf skillnad! Dock räckte inte färgen till så mycket, jag kunde i princip bara ha i blonderingen i hårbotten på alla slingor och sen var den slut! Får se till att köpa två paket till nästa gång!

Jag hakade också på till p2 idag, tillsammans med Hilda, Kicki oh Matilda. Därefter fick jag skjuts hem av Kicki, Tack än en gång för att jag slapp gå hem i detta ruskigt slaskiga väder! Den senaste timmen har jag suttit och ringt för att få tag på någon på mellansvenska handbollsförbundet, då ett matchresultat från i lördags är felrapporterat. Egentligen absolut inte mitt problem, eftersom jag varken satt i sekretariatet den matchen eller fixade med vilka som gjorde det, men å andra sidan var det vi som hade hand om sammandraget, så det är bara att be om ursäkt och styra upp det..!

Imorgon är det äntligen dags för klippning! Känns som att det är på tiden nu, och då jag fick ett presentkort på på håret i julklapp så har jag bokat en tid hos Jennica kl. 14. Jag kommer nog att klippa av rätt mycket så att jag får lite jämnare tjocklek på håret, känns väldigt tunt i topparna just nu.. Det kommer säkert att bli ovant i början, men av erfarenhet vet jag att man vänjer sig! Lika bra att göra det nu, så kommer det växa ut lagom till sommaren igen.

kram evs

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0